Pages

Saturday, March 12, 2011

Sadness and frustrated....

Buat pertama kali, aku meluahkan perasaan sedih di blog ini...Sedih, frust n pilu sgt2 pd waktu ini....Tak mampu utk aku ceritakan kesedihan dan duka yg telah aku tempoh sekian lama...

Sudah tersgt2 penat dgn apa yg telah berlaku...Masalah yg xpernah2 surut...Perjalanan aku hanya tinggal sedikit sahaja lagi sblm aku mampu berdiri sendiri...Takkan aku susahkan org sekeliling aku lagi selepas ini...

AND FOR SOMEONE...
I apologize for not telling the truth...it's for your own goods...perhaps it's better u not knowing the truth...and I believe when u read this, that time had passed-by...thanks for helping me while i'm having a problem...thanks for lending me your ears listening to my story...I owe your kindness...maybe it's a little sacrifice for a kind person like U...even it's my dream to see us together...thank u very much once again!!


Ya Allah....permudahkanlah jalan ini untukku...semoga aku mampu utk mngharungi apa jua jln yg tersedia utkku...tunjukkanlah aku ke jalan yang benar...
Aminn...

5 comments:

  1. berusahalah untuk jadi lebih kuat

    ReplyDelete
  2. diri sendiri je mampu wat diri sendiri jd kuat...diri sendiri jugak la wat diri jadi lemah...

    ReplyDelete
  3. janji??hehe...dpt ko teka sapa aku..??lalalala...

    ReplyDelete
  4. kelbros : yer...tq...

    anonymous : aku tau la ko sape...xpyh nk berselindung...ceh!!!ak ketuk br tau...

    ReplyDelete
  5. cik querida....awak ni lawa la...leh berkenalan..??

    ReplyDelete

Komen bila dirasakan perlu..terima kasih..